קרן משקיעים אקסקלוסיבית בנדל”ן אמריקאי הופכת נגישה ורווחית יותר

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
האפ יונייטד
שתף:

בעולם של שוק תנודתי, ריבית אפסית והשקעות שמניבות רווחים שבתרחיש אופטימי משיגים את המדד, טבעי שמשקיעים מחפשים אלטרנטיבה רווחית, שתשמור גם על נזילות הכספים וגם על יציבות ההשקעה, וביחד עם כל אלה – תפיק תשואה משמעותית. אם עד היום לא מצאתם את מה שחיפשתם, תנו לנו להציע לכם השקעה שתענה על כל הדרישות שלכםHAP United 2 –   מבית HAP Venture של חברת HAP, חברה יזמית המתמחה בייזום, בניה והשקעה בין לאומית בנדל”ן, וניהול נדל”ן בארה”ב תוך התמקדות במנהטן, ניו-יורק והסביבה.

 

hap real estate

 

בדוק אם אתה מתאים להזדמנות השקעה בנדל”ן בארה”ב, ללא התחייבות

    כבר 2,275 אנשים בדקו אם הם מתאימים להזדמנות השקעה בנדל"ן בניו-ג'רזי

    פרטיותך חשובה לנו

    הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

    קרן המשקיעים של HAP  –  השקעה בנדל”ן יזמי בארה”ב הופכת נגישה (ורווחית!) יותר 

    עד היום, קרנות השקעה בנדל”ן אפשרו למשקיעים להשקיע בפרויקטיי נדל”ן ולקצור רווחים בתום תקופת הפרויקט. HAP United 2 פועלת באופן שונה, כאשר ההשקעות מחולקות להשקעות הוניות (המקנות למשקיעים אחוז מהרווח של הפרויקט בעת המימוש) והשקעות חוב (המייצרות רווחים שוטפים מתוך פרויקטים קיימים), ביחס ישר לסכום הכסף שהושקע.

     

    תיק השקעות מגוון – לא שמים את כל הביצים בסל אחד

    חברת  HAP היא חברת יזמות נדל”ן בעלת רזומה בינלאומי של למעלה מ-15 שנים בתחום. מטה החברה ממוקם במנהטן. החברה מתמחה בייזום פרויקטים של נדל”ן למגורים בארה”ב בכלל ובמנהטן בפרט, ונכון להיום מנהלת ויוזמת 12 פרויקטיי נדל”ן במנהטן, בהיקף של כ-1,500 יחידות דיור בשלבים שונים.

     

    ההשקעה בקרן HAP United 2 מתאפשרת מסכום התחלתי של 100,000$. סכום ההשקעה מתחלק ביחסים קבועים על פני תמהיל של חמישה פרויקטים נפרדים בשלבי ייזום שונים, המיועדים להשכרה או למכירה, כמפורט להלן:

     

    • HAP ONE – דירות להשכרה בחלק המזרחי של הארלם, מנהטן. הבנייה הסתיימה בשנת 2015 והבניין מניב הכנסה חודשית קבועה.
    • HAP SEVEN – דירות במנהטן המיועדות להשכרה, הפרויקט בשלבי תכנון אחרונים.
    • HAP EIGHT – דירות בשכונת צ’לסי במנהטן המיועדות להשכרה או למכירה. הפרויקט בשלבי בנייה.
    • HAP NINE – פרויקט בחלק המזרחי של הארלם מנהטן, אשר יחידות הדיור בו מיועדות להשכרה. הפרוייקט בשלבי בנייה התחלתיים.
    • HAP TOWER – פרויקט נדל”ן הממוקם בג’ורנל סקוור בניו ג’רזי, המיועד להציע יחידות דיור להשכרה. הפרויקט בשלב היתרים ותכנון.

     

    hap united

    ההשקעה המושלמת למשקיעי נדל”ן הרוצים לקחת חלק ביזמות תוך התנהלות ב”ראש שקט”

    בישראל, לאורך השנים, תחום הנדל”ן להשקעה צבר תאוצה ופופולריות רבה בקרב ציבור המשקיעים. עם זאת, להשקעה ישירה בנדל”ן בישראל יש גם לא מעט חסרונות – מחירי הנדל”ן הגבוהים מצריכים מהמשקיע לרתק הון משמעותי להשקעה, קיים מס רכישה גבוה בקשר לדירות להשקעה, קיימות עלויות אחזקה הכוללות עלויות ישירות ועלויות עקיפות של השקעת זמן רב ומשאבים רבים לצורך התפעול השוטף וכדומה. כאשר משקיעים בקרן ההשקעות של HAP כל זה אינו הכרח המציאות – עם סכומים קטנים בהרבה, השקעה לטווח של כשלוש שנים, שקיפות מלאה וניהול השואף להפחית את הסיכונים למינימום – תוכלו להשקיע בקרן, שתחלק את השקעותיכם בין חמישה פרוייקטים אטרקטיביים במנהטן בשלבי בנייה שונים, על מנת לאפשר תשואה גבוהה ולמזער את הסיכון הגלום בהשקעה.

     

    המשקיע והיזם בעלי אינטרסים משותפים

    אחד הקשיים המשמעותיים בהשקעה בקרנות נדל”ן הוא ניגוד האינטרסים בין המשקיעים ליזמים או לקבלנים. רוב הקרנות אינן משקיעות סכומים משמעותיים בפרויקטים או שאינן משקיעות כלל ופועלות כמעין “מתווכות” בין המשקיעים ליזם. לא כך בהשקעות של HAP. קרן ההשקעות של HAP שומרת על זהות אינטרסים בין החברה היזמית למשקיעים על-ידי השקעה של לפחות 20% מההון העצמי הנדרש בכל אחד מהפרויקטים בקרן. 

     

    HAP פועלת על מנת להבטיח לכל אחד מן המשקיעים רווחים יזמיים השמורים בדרך כלל למשקיעים בסכומים התחלתיים גבוהים משמעותית, וכל זאת בסביבה יציבה ובטוחה, בפיזור כספי הקרן על פני חמישה פרויקטים בעלי מאפיינים שונים היוצרים גידור איכותי של כל סיכון תוך חלוקת רווחים לאורך כל חיי ההשקעה. ההשקעה עצמה מתבצעת בשקיפות מלאה כלפי המשקיעים תוך מתן עדכונים על בסיס חודשי ביחס להתקדמות ההשקעה. זכויות המשקיעים מעוגנות בחברת הפרויקט כאשר הם רשומים כבעלי מניות בחברת הפרויקט לפי ערך הרכישה המקורי של הקרקע ביחס להחזר השקעתם בדומה למבנה הבעלות על הקרקע של היזמים עצמם. כל אלה מבטיחים השקעה איכותית ומגוונת בעלת רווחים שוטפים לאורך כל חיי הפרויקט, בסביבה מקצועית הממזערת סיכונים במטרה לאפשר גם לכם להרוויח כמו משקיעי הנדל”ן הגדולים.

     

    בדוק אם אתה מתאים להזדמנות השקעה בנדל”ן בארה”ב, ללא התחייבות

      כבר 2,275 אנשים בדקו אם הם מתאימים להזדמנות השקעה בנדל"ן בניו-ג'רזי

      פרטיותך חשובה לנו

      הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

       

       

      שתף:
      קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
      https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme